سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


هوگان همراه جیمی هارت به رینگ میاد. او میخواد حرف بزنه که میکروفنش خراب میشه. بهش یه میکروفن دیگه میدند. او به سی ساله شدن راو اشاره میکنه و تبریک میگه. مردم باهاش همصدا میشند.

گروه بلادلاین به رینگ میان. به درگیری رینز و اونز مرور میشه. رینز میگه امشب باید یه کاری رو به نتیجه برسونیم. او میشینه و بقیه اطرافش می ایستند. هیمن بحث رو شروع میکنه و میگه: به نظرمیرسه که زین به گروه وفادار نیست و به اتهام خیانت و جاسوسی بهش مشکوک هستیم. او کمی مقدمه میچینه و بعدش تصاویری از عقب نشینی زین در درگیریهای بلادین در ماه های گذشته رو پخش میکنه. او میگه زین ما رو تنها گذشت تا دشمن بهمون صدمه بزنه. نوبت به دفاع زین میرسه. او از حرفهای هیمن ناراحت هست و خودش رو لایق این اتهام ها نمیدونه. او از وفاداری خودش میگه و اضافه میکنه که غیر اینها چیزی برای دفاع از خودش نداره. رینز میگه پس دفاع نداری. رینز به این تریتب زین رو متهم به خیانت میدونه. سایکو با اشاره رینز میره تا به زین حمله کنه اما جی وسط بحث میپره و نمیزاره زین رو اخراج کنند. او تصاویری از فداکاری زین در درگیریهای بلادلاین رو نشون میده و ثابت میکنه که زین همیشه حامی گروه بوده. او از مردم میخواد که اگر موافق هستند دستشون بالا ببرند و مردم این کار رو میکنند. او میگه من قبلا از زین خوشم نمی اومد اما دیدم که او واقعا برای بلادلاین ارزش قائل هست. رینز به زین میگه که با توجه به تصاویر و حرفهای جی، زین بیگناه هست. منتها نمیخوام تا رویال رمبل او رو ببینم. من قبلا به زین فرصت دادم. میخوام در رمبل سنگ تموم بزاره تا مطمئن بشم. رینز میره اما اوسوز زین رو بغل میکنند و بهش روحیه میدند.

پریست و دومنیک مقابل اوسوز
وسط مسابقه پای جیمی اسیب دید و نتونست ادامه بده. پیرس اومد و گفت اگر جیمی نتونه در مسابقه باشه، تایتل به مدیران واگذار میشه.. زین گفت که من به جای جیمی کار رو ادامه میدم. مسابقه ادامه پیدا کرد.  دومنیک رفت با زین درگیر شد. جی هم به دومنیک حمله کرد اما دومنیک جا خالی داد. زین و جی تگ رد و بدل کردند و بعدش با اجرای وان دی روی دومنیک، زین رفت برای کاور
برنده زین و جی اوسو

رینز در پشت صحنه میگه که کار زین خوب بود اما نمیخوام تا رمبل ببینمش.

گادفادر در پشت صحنه هست که کوربین و جی بی ال میرند پیشش و میخوان وارد اتاق ورق بازی بشند. گادفادر میگه من فکر میکردم اسم کوربین، باری کووین هست. او بعدش در اتاق رو میزنه و هم تیمی سابق جی بی ال بیرون میاد و اونا رو برای ورق بازی دعوت میکنه. توی اتاق برخی از کشتی گیران قدیمی مشغول ورق بازی هستند.

لانایت به رینگ میاد و میگه. مهد کودک وایات رو در اسمک گذشته دیدیم. ایا بازی کردن یک مرد گنده با عروسک کار درستی هست. سی ام پانک نیوز. من مرد زمانه هستم اما وایت در کودکی مونده. این سی ام سالگرد برنامه راو هست. کشتی  گیران قدیمی اینجا هستند اما اونا هم مثل وایت در گذشته زندگی میکنند. من اونا رو به چالش میکشم. ایا کسی از اونا با من مسابقه میده

اهنگ اندرتیکر پخش میشه و او با موتورش میاد. تیکر وارد رینگ میشه و لانایت روی بی بخار شدن قدیمیها تاکید میکنه. او میگه میتونم تیکر رو بفرستم پیش مسئول قبر. منتها بهش یک شانس میدم تا بتونه مصاف من رو در رمبل ببینه و زنده بمونه. من ارباب جدید تاریکی هستم. لانایت میخواد بره که وایات میاد. نایت به رینگ برمیگرده و این بار تیکر او رو میگیره تا روش فینیشر بزنه اما وایت میاد و به لانایت سیستر ابیگل میزنه. وایت و تیکر کمی چشم تو چشم میشند و بعدش تیکر یه چیزی در گوش وایت میگه و میره.

تصویر کشتی گیران رو داریم که دارند ورق بازی میکنند

بکی راهی رینگ میشه و یک قفس رینگ رو در برگرفته. گروه بیلی بهش حمله میکنند و اونا بکی رو درون قفس گیر میندازند و خودشون بیرون میرند. پیرس میاد تا مانع از درگیری بیشتر بشه.

گروه دی ایکس به رینگ میان و کرت انگل هم عضو افتخاری اونا برای امشب هست. رود داگ میگ بعضی چیزا در این مدت عوض شدند و بعضیها نه. انگل میگه من همیشه میخواستم عضو دی ایکس باشم. شان مایکلز میگه امکانش هست. انگل میگه میخوام پیراهن گروه رو بپوشم. اچ میگه اگر بخواهی میتونیم تو رو عضو گروه بکنیم. .اونا میخوان مراسم رو شروع بکنند که گروه امپریوم وارد میشند.

امپریم دی ایکس رو مسخره میکنند و اونا رو به چالش میکشند. اما دی ایکس میگند که ما پیر و بازنشست شدیم. اچ میگه کی میتونه برای یک نبرد کمکمون کنه. رولینز وارد میشه. او میگه من میتونم اما تنها هستم. استریت پروفیتز برای کمک به رولینز میان و شان میگه حالا باید مسابقه رسمی بشه. اچ میگه اره باید یک مقام این مصاف رو اعلام کنه. تدی لانگ میاد و مسابقه رو ثبت میکنه. بعدش اونا نیاز به یک داور مخصوص رو حس میکنند و انگل هم داور مسابقه میشه.

رولینز و استریت پروفیتز مقابل امپریوم
گانتر به رولینز حمله میکنه اما رولینز بهش پدیگری میزنه. ویسنی میخواد دخالت بکنه که داوکینز بهش اسپرینگ باستر میزنه. فورد هم روی وینسی اسپلش میزنه. رولینز روی وینسی استامپ رو اجرا میکنه و تمام.

برنده استریت و رولینز


کوربین در ورق بازی تد دبیاسی رو میبره. یک مامور میاد و بابت جریمه ها، پولهای کوربین رو مطابق مدارک برمیداره و میره. سی ام پانک نیوز. رون سیمونز میاد و از موقعیت گلایه داره جی بی ال میخواد که او بیخیال بشه.

لشلی بابت مصاف امشبش در برابر تیوری کوری میخونه و میگه مصاف ما نو دیکیو هست یعنی هر بلایی بخوام میتونم سر تیوری بیارم و مشکلی هم پیش نیاد. اگر اون دفعه هم لزنر دخالت نمیکرد من مقابل تیوری برده بودم. ام وی پی میاد و بازم به لشلی پیشنهاد همکاری میده. لشلی رد میکنه و میگه خودم میتونم از پس کار بریبام. ام وی پی میگه اره برو خودت حلش کن.

ریک فلیر میاد و با مردم خوش و بش میکنه و بابت سالگرد راو تبریک میگه. او خوشحال هست که دخترش به موفقیتهای بزرگی در کمپانی رسیده و او رو معرفی میکنه. شارلوت میاد باهاش خوش و بش میکنه. ریک فلیر میره و شارلوت در درون رینگ میگه من کار رو از راو شروع کردم و کشتی گیران بزرگی رو شکست دادم. با اینکه الان قهرمان اسمکدان هستم اما راو همیشه متعلق به من بوده. من 13 بار قهرمان شدم و الگوی بخش زنان کمپانی هستم. بیانکا میاد و میگه حرفهایی که زدی درسته اما راو برنامه من هست. دویل میاد و میگه میدونید که امشب یک شب تاریخی برای کمپانی هست. برای همین هست که شارلوت پدرش رو فرستاد تا براش اینجا تعریف کنه و نوشابه باز بکنه. بیانکا هم فکر میکنه مردم اومدند تا فقط او رو ببینند. دویل معتقد هست که راو رو او اداره میکنه. شارلوت میگه بابت حمله قبلیت، بهت یک کتک بدهکارم اما اینجا برنامه بیانکا هست و بهتره بیانکا مشکل رو حل بکنه. بیانکا و دویل مسابقه رو قبول میکنند

بیانکا بلیر مقابل دویل
دویل کیک میزنه و میره برای پین اما نتیجه نمیگیره. بیانکا بلند میشه و با اجرای حرکت کد میره برای کاور

برنده بیانکا بلیر

بعد از مسابقه بیانکا گفت که این نمونه کارهایی هست که میتونم در رمبل در برابر بلیس انجام بدم. برنده شدن من جای شک نداره.
تصویر بلیس رو در صفحه سالن داریم که برای بلیز کوری میخونه و میگه وفتی روی صورتت خط انداختم میفهمی.

دمیز به رینگ میاد و میگه این ساگرد راو هست اما برای من هیچ بخشی در نظر گرفته نشده. اونز میاد و به میز استانر میزنه. اونز بعدش برای رینز کوری میخونه و میگه رینز به زین اعتماد نداره. در رمبل من نبرد رو تا جایی که چیزی برای باختن نداشته باشم ادامه میدم. من کمربند رو پس میگیرم.
میز بلند میشه. اما اونز یک استانر دیگه بهش میزنه و میره

تیوری مقابل لشلی
نو دیکیو مچ

مسابقه دست لشلی بود که ناگهان لزنر وارد شد. لزنر روی لشلی اف5 زد. بعدش رفت سراغ تیوری و روی او هم اف 5 زد و جسدش رو انداخت روی لشلی تا لشلی توسط تیوری کاور بشه. به این ترتیب تیوری برد

برند تیوری

 

تمام


نظرات شما عزیزان:

یاشار
ساعت16:37---4 بهمن 1401
سلام داداش،خوبی؟.
چه خبر ؟
داداش نتایج راو رو کپی پیست کردم،بعد حسابی سایت رو آپدیت کردم.
شاید فردا کمی فعالیتم کم باشه چون مدرسه فردا گفت باید تا ساعت 4:30 تو مدرسه بمونیم تا برسم خونه هم میشه ساعت تقریبا ۵ و نیم.
فقط داداش یکم نتایج ان ایکس تی رو دیر بزنم مشکلی نیست؟
پاسخ: سلام. برای زحمات امروزت ممنون. فردا خیالت تخت. خودم نتایج ان ایکس تی رو میزنم. اگر پست خاصی توسط کاربران باشه میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 4 بهمن 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر